موضوعات وبسایت : اخبار
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

روابط عمومی بانک پارسیان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 20 اسفند 1398 ساعت 02:34

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان روابط عمومی بانک پارسیان را مطالعه خواهید کرد.

مرکز تماس وصدای پارسیان
اداره مرکز تماس وصدای پارسیان بانک پارسیان در سال 1386 با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط با مشتریان ارجمند و در راستای تحقق بیش‌ازپیش اصل مشتری مداری و باهدف راهنمایی و پاسخگویی نظام‌مند و سریع فعالیت خود را آغاز نمود. توانمندی برقراری ارتباط مؤثر، تخصص در ابزارهای پرداخت الکترونیکی، دانش و تجربه در اطلاعات و نرم‌افزارهای بانکی از ویژگی های کارشناسان پاسخگوی این مرکز است. بانک پارسیان افتخار دارد که در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامی از سوی ایشان از اسفند ماه96 به صورت 24*7 پاسخگوی مشتریان می باشد.
اهم خدمات قابل‌ارائه توسط مرکز
پاسخ‌گویی به پرسش‌های بانکی مشتریان
ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهیلات و شرایط و مقررات دریافت انواع خدمات
ارائه مشاوره درزمینهی بهره‌گیری از خدمات بانکی
آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (اینترنت بانک،تلفن‌بانک، همراه بانک و...)
راهنمایی مشتری جهت رفع مغایرت‌های مالی
بازتاب مشکلات احتمالی در بهره برداری از خدمات بانکی به واحد مربوطه و پیگیری آنها
دریافت و پی گیری تمامی دیدگاه ها ، انتقادات و شکایت ها و بازتاب آن به واحدهای مرتبط
بازتاب پیشنهادهای مشتریان از طریق فرآیند نظام پیشنهادها
مسدود کردن کارت نقدی و غیرفعال سازی خدمات غیرحضوری در تمامی ساعات شبانه روز
ارائه اطلاعات شعب و واحدهای بانک
راهنمایی درباره صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی


مسیرهای ارتباطی با مرکز تماس وصدای پارسیان:
تلفن، تلفن گویا، صندوق صوتی و نمابر: 81151000-021
ایمیل: info@parsian-bank.ir
پیامک: 300055
وب: لینک صفحه انتقادات و پیشنهادها

شماره تماس واحدهای پاسخگو
تلفن گویا اداره سهام: 26-88362720-021
مرکز پایا و ساتنا: 84842523 , 84842565
امداد پذیرندگان پایانه های فروش و درگاه های اینترنتی پارسیان: 2318-021
صندوق قرض الحسنه پارسیان: 1-88988900-021
بیمه پارسیان 8259-021
تامین سرمایه لوتوس پارسیان 8656-021
میزامدادشتاب- بانک مرکزی: 29911-021

راهنمایی برای استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
فعالسازی خدمات بانکداری الکترونیک به صورت غیرحضوری
امکان فعالسازی خدمات بانکداری الکترونیک مانند ، اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک و دریافت رمز ورود به آنها، از قسمت سامانه خانه پارسیان در وب سایت بانک پارسیان وجود دارد. همچنین در موارد ضروری می توانید از طریق سامانه خانه پارسیان، خدمات بانکداری الکترونیک خود را غیرفعال نمایید.
راهنمایی برای مسدود کردن کارت نقدی
مسدود کردن کارت نقدی، از طریق خودپردازهای بانک پارسیان و با دوبار زدن کلید سبز میسر شده است. همچنین از طریق خدمات بانکداری الکترونیک از قبیل؛ اینترنت بانک، همراه بانک وتلفن بانک ، در صورت فعال بودن سرویس، امکان مسدود کردن کارت نقدی وجود دارد.
از طریق تماس با مرکز تماس وصدای پارسیان نیز امکان مسدود کردن کارت وجود دارد.
راهنمایی برای رفع مغایرتهای شتابی
در صورتیکه به هنگام استفاده از کارت، در سامانه های بانکداری الکترونیک بانک پارسیان دچار مغایرت شدید، چنانچه وجه مغایرت یافته پس از 72 ساعت کاری به حساب برنگشت، به منظور اعلام مغایرت، بایستی به همراه کارت ملی و صورتحساب کارت مبدا، به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه نمایید.
راهنمایی برای انتقال وجه کارت به کارت
برای انتقال وجه کارت به کارت شتابی، از طریق سامانه های بانکداری الکترونیک، می بایست از رمز اینترنتی کارت نقدی خود استفاده نمایید. رمز اینترنتی کارت نقدی را می توانید از طریق خودپردازهای بانک پارسیان به کارت خود اختصاص دهید. از این رمز می توانید برای خریدهای اینترنتی و پرداخت قبوض نیز استفاده نمایید.
راهنمایی برای بازیابی رمز شارژ سیم کارت
از طریق دستگاههای خودپرداز بانک پارسیان و با انتخاب کلید «صورتحساب» و سپس گزینش «گزارش شارژهای خریداری شده»، امکان مشاهده 10 رمزآخر شارژهای خریداری شده از درگاه های بانک پارسیان وجود دارد.

چرخه کاری پایا

0104950B-D433-47C3-81F3-D400410143CA__sis__Untitled-2.jpg

چنانچه تاریخ موثر انتقال مصادف با یکی از ایام تعطیل باشد، انتقال در نخستین روز کاری بعد، انجام خواهد شد.
راهنمایی درباره زمان تسویه شاپرک
طبق نظام جدید شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک)، در روزهای کاری (شنبه تا پنج شنبه) ساعت شروع واریز به حساب پذیرندگان از ساعت 5 صبح و در تعطیلات رسمی نیز ساعت شروع واریز به حساب پذیرندگان از ساعت 5 عصر می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟



سایر منابع و مطالب مرتبط با روابط عمومی بانک پارسیان [ برای قرار گرفتن در این لیست از صفحه تماس با ما اقدام کنید ]
www.parsian-bank.ir .
مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

توانمندی برقراری ارتباط مؤثر، تخصص در ابزارهای پرداخت الکترونیکی، دانش و تجربه در اطلاعات و نرم‌افزارهای بانکی از ویژگی های کارشناسان پاسخگوی این مرکز ... ادامه...


www.parsian-bank.ir .
روابط عمومی - بانک پارسیان

روابط عمومی. روابط عمومی. درباره ما. روابط عمومي. زيباترين و دلنشين ترين صدا براي يک سازمان صداي مشتري است ... جزئيات بيشتر. دسترسی سریع. اینترنت بانک ... ادامه...


www.parsian-bank.ir .
مرکز ارتباط با مشتریان روابط عمومی بانک پارسیان

همه روزه به جــز ایام تعطیل از ســاعت 7:30. الی 22 کارشناســان مرکز آماده پاســخگویی. بــه تماس هــای شــما از طریق شــماره تلفن. 81151000 هستند. پس از ساعت 22 نیز ... ادامه...


www.parsian-bank.ir .
بانک پارسیان ::

بانک پارسیان ارائه دهنده کلیه خدمات بانکی و مالی منطبق با نیاز های روز با استفاده از ابزارهای پیشرفته و نوین و اتکاء ... مدیر روابط عمومی بانک پارسیان : مردم تاحد . ادامه...


parsian-bank.ir .
مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

روابط عمومی. لوگوی پارسیان - گل لوتوس · صدای مشتری · اخبار · بروشورها · ارتباط با مدیریت ها و معاونت ها · ارتباط با حوزه ها · انتقادات و پیشنهادات ... ادامه...


www.parsian-bank.ir .
صدای مشتری - بانک پارسیان

زیباترین و دلنشین ترین صدا برای یک سازمان صدای مشتری است «روابط عمومی» بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. تلاشی است پیوسته و برنامه ریزی شده و فرآیندی ... ادامه...


www.parsian-bank.ir .
تماس با سازمان - بانک پارسیان

روابط عمومی. لوگوی پارسیان - گل لوتوس · صدای مشتری · اخبار · بروشورها · ارتباط با مدیریت ها و معاونت ها · ارتباط با حوزه ها · انتقادات و پیشنهادات ... ادامه...


www.parsian-bank.ir .
ارتباط با مدیریت ها و معاونت ها - بانک پارسیان

مدیریت روابط عمومی : 84842811 فکس : 88573595. مدیریت امور شعب : 84842351. مدیریت بازرسی و نظارت : داخلی 3411 88375303. مدیریت پشتیبانی : 84842311. ادامه...


www.parsian-bank.ir .
روابط عمومی - بانک پارسیان

زیر طبقه های "روابط عمومی". بروشور ها · اخبار · صدای مشتری. فهرست مطالب "روابط عمومی". میلاد امام رضا (ع). ۱۵:۴۹ ۱۳۹۵/۰۵/۲۳. روابط عمومی. ۱۳:۵۱ ۱۳۹۴/۰۳/۱۰. روابط عمومی. ادامه...


parsian-bank.ir .
تماس با ما - بانک پارسیان

روابط عمومی. لوگوی پارسیان - گل لوتوس · صدای مشتری · اخبار · بروشورها · ارتباط با مدیریت ها و معاونت ها · ارتباط با حوزه ها · انتقادات و پیشنهادات ... ادامه...



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر